سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند باش، یا دانشجو، یا شنونده، و یا دوستدار آنان . پنجمین مباش که هلاک می شوی . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 93 فروردین 16 , ساعت 9:49 عصر

اِنَّ اللهَ وَ مَلائَکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبی یا ایُّها الَّذینَ امَنوا صَلُّوا عَلَیهِ وَ سَلِّموُا تَسلیما
خداوند و فرشتگان بر پیامبر درود می فرستند ای مومنان شما نیر بر او درود و سلام بفرستید.
(احزاب/56)

پیام اکبرم صلی الله علیه و آله:
*هر کس بعد از هر نماز ده صلوات بر من بفرستد در بهشت با من است در حالیکه او را می بینم و صورتش مانند ماه شب چهارده می درخشد.*

*در قیامت نزدیک ترین مردم به من کسی است که بیشتر بر من صلوات بفرستد.*1

*بر من بسیار صلوات بفرستید که صلوات بر من نوری در قبر، نوری در پل صراط و نوری در بهشت خواهد بود.*2

*صلوات فرستادن، فقر را برطرف می نماید.*3

*هر کس در روز جمعه هزار بار بر من صلوات بفرستد، فرشتگان همواره برای او آمرزش می طلبند.*4

*آوای خود را به هنگام صلوات بر من بلند کنید که نفاق را از بین می برد.*5

*هر کس در نوشته ای بر من درود بفرستد فرشتگان همواره برای او آمرزش می طلبند.*6

*هر کس پایان سخنش صلوات بر من و علی (ع) باشد به بهشت وارد می شود.*7

*صلوات بر من و خاندانم، نفاق و دورویی را از بین می برد.*8

*هر کس بر من صلوات بفرستد، در قیامت او را شفاعت می کنم.*9

حضرت علی علیه السلام
*صلوات فرستادن بر پیامبر (ص)، گناهان را بسان ریختن آب بر آتش از بین می برد.*
10

حضرت امام باقر علیه السلام
*صلوات از جانب خداوند، رحمت است و از سوی فرشتگان، تزکیه و پاک کردن و از طرف مردم، دعا است.*11

حضرت امام صادق علیه السلام
*صلوات بر پیامبر (ص) و آل او،‏سنگین ترین عملی است که در روز قیامت در ترازوی اعمال گذاشته می شود.*12

1ـ (کنز العمال، ج 1، ص 489)          2ـ (بحار الانوار، ج 79، ص 64)
3ـ (جلاء الافهام، ص 252)              4ـ (جامع احادیث شیعه، ج 6، ص 187)
5ـ (محجه البیضاء، ج 2، ص 313)      6ـ (میزان الحکمه، ج 7، ح 10795)
7ـ (عیون الاخبارالرضا، ج 2، ص 64)   8ـ (ثواب الاعمال، ج 4، ص 1211)
9ـ (فضائل الخمسه، ج 1، ص 208)   10ـ (ثواب الاعمال،‏ص 187)
11ـ (میزان الحکمه، ج 1، ص 389)    12ـ (میزان الحکمه، ج 7، ح 10797)

 

 

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ